عشق قديمي

دوست داشتم

دیگه عاشق نمیشم

از شكستن دلم خشنود و خرسند شدي

گريه افتاد تو چشام، لبريز لبخند شدي

به دست و پات افتادم و كوه غرور شدي بگو

تزديك و نزديك تر شدم از من تو دور شدي بگو

يادت مياد يادت مياد اون وقتا عاشقم بودي

مي گفتي كه ديوونمي، عاشق مطلقم بودي

عشق جديد اومد برات اسر منطقت شدم

تو خاطرت نشستم و عاشق سابقت شدم

عشق قديمي منو ناديده مي گيري چرا

بيا به داد من برس افتادم از پا بي وفا

صداي من صداي من هرگز به گوشت نرسيد

غصه و درد و داغمو هيچكي به جز خدا نديد

جاده تنهايي دل، پنجره هاي چشم من

به ياد اون روزي كه رفت چشماي من ابري ميشن

مي خوام با تو جون بگيرم، من سر و سامون بگيرم

غصه رو از ياد ببرم، عشقمو آسون بگيرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 19 فروردين 1391برچسب:,ساعت11:45توسط علی | |